Rekrutacja
Złóż podanie na wymarzony kierunek w kilku prostych krokach

Nasza oferta
Wybierz interesujący Cię typ studiów
Kierunek studiów
Wybierz interesujący Cię kierunek studiów
Formularz rekrutacyjny
Szanowna Kandydatko/Szanowny Kandydacie, na podstawie podanych przez Ciebie danych nasze biuro rekrutacji przygotuje umowę o naukę i skontaktuje się z Tobą celem jej podpisania. Na spotkanie przygotuj dokumenty wymienione w sekcji: Wymagane dokumenty.
Formularz zdjęcia do legitymacji
Poniższe dane będą widniały na Twojej legitymacji
Gratulacje
Twoje zgłoszenie zostało wypełnione i wysłane poprawnie.
Wysłanie formularza stanowi rezerwację miejsca na studia w ramach aktualnie obowiązującej promocji, jednak do dopełnienia procesu rekrutacji konieczna jest osobista wizyta w siedzibie uczelni przy ul. Jęczmiennej 23 w Toruniu, złożenie wymaganych dokumentów i podpisanie umowy o naukę. Sprawdź, kiedy czekamy na Ciebie w Biurze rekrutacji.
Specjalizacja
Wymagane dokumenty – studia I stopnia
- świadectwo dojrzałości + świadectwo ukończenia szkoły średniej – kserokopia poświadczona przez Uczelnię lub notarialnie
- kwestionariusz osobowy (odpowiedni do kierunku studiów)
Administracja, Pedagogika, Lotnictwo, Informatyka
- 1 zdjęcie (o wymiarach 34 x 45 mm, wymagania takie jak dla zdjęć do dowodu osobistego)
- 1 zdjęcie w formie elektronicznej, przesłane przez formularz on-line
- dowód osobisty do okazania
Wymagane dokumenty – studia II stopnia
- dyplom ukończenia studiów wyższych – studiów I stopnia, studiów II stopnia lub jednolitych studiów magisterskich – kserokopia poświadczona przez Uczelnię lub notarialnie
- suplement do dyplomu
- kwestionariusz osobowy (odpowiedni do kierunku)
Administracyjno-ekonomiczny, Pedagogika, Pedagogika specjalna, PPiW
- 1 zdjęcie (o wymiarach 34 x 45 mm, wymagania takie jak dla zdjęć do dowodu osobistego)
- 1 zdjęcie w formie elektronicznej, przesłane przez formularz on-line
- dowód osobisty
Warunki przyjęcia
Warunki przyjęcia na studia licencjackie/inżynierskie/magisterskie:
– złożenie kompletu dokumentów,
– złożenie zobowiązania finansowego o sposobie realizacji płatności,
– uiszczenie bezzwrotnej opłaty wpisowej,
– podpisanie umowy o naukę z Akademią Jagiellońską.
Warunki przyjęcia na studia podyplomowe:
– złożenie kompletu dokumentów,
– złożenie zobowiązania o sposobie realizacji płatności,
– podpisanie umowy o naukę z AJ.
Dbaj o swój rozwój zawodowy!
Sprawdź ofertę studiów Akademii Jagiellońskiej